Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12045
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T07:45:03Z | - |
dc.date.available | 2020-02-25T07:45:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Методика вивчення змістової лінії "Числа. Дії з числами" початкового курсу математики / навч. посіб. - Умань: ВЦП "Візаві", 2018. - 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12045 | - |
dc.description.abstract | У посібнику розкриваються методичні підходи до вивчення змістової лінії «Числа. Дії з числами» початкового курсу математики. Основна увага матеріалу навчального посібника зосереджена на методичні підходи для засвоєння учнями нумерації чисел та усних і письмових обчислень. У посібнику подані зразки математичних диктантів, розроблені алгоритми письмового множення і ділення. Зміст навчального посібника включає систему завдань та вправ, за допомогою яких вчитель початкової школи зможе уточнювати та поглиблювати предметну математичну компетентність учнів. Навчальний посібник рекомендований для студентів факультету початкової освіти та вчителів початкової школи. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.016:51(075.8) | - |
dc.subject | посібник | uk_UA |
dc.subject | методичні підходи | uk_UA |
dc.subject | Числа. Дії з числами | uk_UA |
dc.subject | засвоєння учнями нумерації чисел | uk_UA |
dc.subject | засвоєння учнями усних і письмових обчислень | uk_UA |
dc.subject | початковий курс математики | uk_UA |
dc.title | Методика вивчення змістової лінії "Числа. Дії з числами" початкового курсу математики | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Посібник 2018.pdf | 196,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.