Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гагарін, Микола Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T14:44:58Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T14:44:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гагарін М. І. Виховна система школи: управлінський аспект / Хуманитарни Балкански изследвания. «Научен хронограф» ЕООД, 2019. Т.3. № 2(4) С. 19–21 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2603-4859 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12098 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано проблему управління виховною системою школи в сучасних умовах. Метою статті є розкриття особливостей управління та учнівського самоврядування виховною системою школи на різних етапах. Виховна система школи інтерпретується як комплекс взаємопов’язаних і взаємовизначених основних компонентів (цілей, заради яких система створюється; учнів, як суб’єктів спільної діяльності; освоєного ними середовища; відносин, що виникають між учасниками діяльності; управління; самоуправління), що забезпечує розвиток і самореалізацію особистості в процесі її функціонування. У статті висвітлено сутність поняття «управління», «управління виховною системою школи», «учнівське самоврядування», проаналізовано різні погляди науковців щодо визначення його структури і особливостей. Доводиться важливість такого підходу, як системний підхід у вихованні; охарактеризовано специфіку управління виховною системою школи, що забезпечує ефективність виховного впливу. У статті наголошується на важливості факторів, що визначають специфіку управління виховною системою школи та її функціонування. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі створення та розвитку виховної системи школи. До перспективних напрямів досліджень даної проблеми належить, зокрема, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних теоретико-методологічних підходів до проектування та моделювання виховної системи школи. | uk_UA |
dc.publisher | «Научен хронограф» ЕООД | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.07 | - |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | виховна система | uk_UA |
dc.subject | виховна система школи | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | управління виховною системою | uk_UA |
dc.subject | самоуправління | uk_UA |
dc.subject | учнівське самоврядування | uk_UA |
dc.title | Виховна система школи: управлінський аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gagarin_Pedagogika.pdf | 314,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.