Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2020-02-27T14:44:58Z-
dc.date.available2020-02-27T14:44:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГагарін М. І. Виховна система школи: управлінський аспект / Хуманитарни Балкански изследвания. «Научен хронограф» ЕООД, 2019. Т.3. № 2(4) С. 19–21uk_UA
dc.identifier.issn2603-4859-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12098-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано проблему управління виховною системою школи в сучасних умовах. Метою статті є розкриття особливостей управління та учнівського самоврядування виховною системою школи на різних етапах. Виховна система школи інтерпретується як комплекс взаємопов’язаних і взаємовизначених основних компонентів (цілей, заради яких система створюється; учнів, як суб’єктів спільної діяльності; освоєного ними середовища; відносин, що виникають між учасниками діяльності; управління; самоуправління), що забезпечує розвиток і самореалізацію особистості в процесі її функціонування. У статті висвітлено сутність поняття «управління», «управління виховною системою школи», «учнівське самоврядування», проаналізовано різні погляди науковців щодо визначення його структури і особливостей. Доводиться важливість такого підходу, як системний підхід у вихованні; охарактеризовано специфіку управління виховною системою школи, що забезпечує ефективність виховного впливу. У статті наголошується на важливості факторів, що визначають специфіку управління виховною системою школи та її функціонування. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі створення та розвитку виховної системи школи. До перспективних напрямів досліджень даної проблеми належить, зокрема, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних теоретико-методологічних підходів до проектування та моделювання виховної системи школи.uk_UA
dc.publisher«Научен хронограф» ЕООДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.07-
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectвиховна системаuk_UA
dc.subjectвиховна система школиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectуправління виховною системоюuk_UA
dc.subjectсамоуправлінняuk_UA
dc.subjectучнівське самоврядуванняuk_UA
dc.titleВиховна система школи: управлінський аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_Pedagogika.pdf314,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.