Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12116
Назва: МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 – 9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Автори: Бербец, Віталій Васильович
Ключові слова: діагностування
навчальні досягнення
контроль
критерії оцінювання
трудове навчання
Дата публікації: 12-кві-2005
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
Серія/номер: УДК;373.26 + 371.26
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі обґрунтування і розробці критеріїв оцінювання знань, умінь та навичок учнів, методики контролю процесу та результатів проектно-технологічної діяльності, формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів на уроках трудового навчання в процесі виконання творчих проектів.
Опис: У дисертації розкриваються зміст та структура понять „діагностування”, „контроль”, „перевірка”, „оцінювання”, “облік”, на основі чого обґрунтовуються сутність процесу діагностування, його принципи, функції, методи під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають: критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту і критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об’єктивності оцінювання навчально-трудової діяльності учнів. Розроблено методику контролю процесу проектно-технологічної діяльності школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм та методів контролю, методику формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів 5 – 9 класів на уроках трудового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12116
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoref_Berbets.PDFДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання556,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.