Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12116
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бербец, Віталій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-10T06:23:45Z | - |
dc.date.available | 2020-03-10T06:23:45Z | - |
dc.date.issued | 2005-04-12 | - |
dc.identifier.citation | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12116 | - |
dc.description | У дисертації розкриваються зміст та структура понять „діагностування”, „контроль”, „перевірка”, „оцінювання”, “облік”, на основі чого обґрунтовуються сутність процесу діагностування, його принципи, функції, методи під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають: критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту і критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об’єктивності оцінювання навчально-трудової діяльності учнів. Розроблено методику контролю процесу проектно-технологічної діяльності школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм та методів контролю, методику формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів 5 – 9 класів на уроках трудового навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі обґрунтування і розробці критеріїв оцінювання знань, умінь та навичок учнів, методики контролю процесу та результатів проектно-технологічної діяльності, формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів на уроках трудового навчання в процесі виконання творчих проектів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.26 + 371.26 | - |
dc.subject | діагностування | uk_UA |
dc.subject | навчальні досягнення | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | критерії оцінювання | uk_UA |
dc.subject | трудове навчання | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 – 9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Avtoref_Berbets.PDF | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання | 556,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.