Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2020-03-10T06:23:45Z-
dc.date.available2020-03-10T06:23:45Z-
dc.date.issued2005-04-12-
dc.identifier.citationАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукuk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12116-
dc.descriptionУ дисертації розкриваються зміст та структура понять „діагностування”, „контроль”, „перевірка”, „оцінювання”, “облік”, на основі чого обґрунтовуються сутність процесу діагностування, його принципи, функції, методи під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають: критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту і критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об’єктивності оцінювання навчально-трудової діяльності учнів. Розроблено методику контролю процесу проектно-технологічної діяльності школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм та методів контролю, методику формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів 5 – 9 класів на уроках трудового навчання.uk_UA
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене проблемі обґрунтування і розробці критеріїв оцінювання знань, умінь та навичок учнів, методики контролю процесу та результатів проектно-технологічної діяльності, формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів на уроках трудового навчання в процесі виконання творчих проектів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.26 + 371.26-
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectнавчальні досягненняuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectкритерії оцінюванняuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 – 9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoref_Berbets.PDFДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання556,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.