Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-03-11T10:43:42Z-
dc.date.available2020-03-11T10:43:42Z-
dc.date.issued2019-04-30-
dc.identifier.citationПерепелюк Т.Д. Мотиваційний компонент навчальної діяльності у вищій школі: сучасні теорії дослідження. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Nowoczesna nauka: teoria i praktyka». – Katowice: Nowa nauka, 2019, 30 kwietnia – S. 76-78.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-7364-906-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12121-
dc.description.abstractСучасні особливості навчального процесу у закладах вищої школі, сприяли розвитку інформаційно-комунікативних технологій.. Перспективи розвитку стосуються розв‘язання управлінських питань на різних рівнях управлінської системи закладу вищої освіти щодо покращення стану активності та успішності майбутніх фахівців.uk_UA
dc.publisherNOWOCZESNA NAUKA: TEORIA I PRAKTYKAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDK;34+37+65+80+81+159.9+330+574+631+004-
dc.relation.ispartofseriesBBK;94-
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleМотиваційний компонент навчальної діяльності у вищій школі: сучасні теорії дослідженняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MATERIAŁY2019КАТОВІЦЕ.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.