Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12124
Назва: Критерії готовності вчителів до запобігання та розв'язання конфліктів у професійній діяльності
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Каленич, Альона
Ключові слова: критерій
професійна діяльність
вчитель
конфлікт
педагогічний процес
Дата публікації: 10-жов-2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Каленич Альона, Перепелюк Тетяна. Критерії готовності вчителів до запобігання та розв’язання конфліктів у професійній діяльності. МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року // FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. – С. 88-89.
Серія/номер: УДК;37(477) (06)
М;74
Короткий огляд (реферат): Для запобігання та розв’язання конфліктів було дібрано критерії з відповідними показниками: спонукальний (наявність позитивної мотивації на педагогічну діяльність, толерантне ставлення до учасників педагогічного процесу); змістово-операціональний (обізнаність із видами конфліктів, наявність організаційних та комунікативних умінь); регулятивно-оцінний (уміння добирати педагогічно доцільну поведінку в конфліктній ситуації, наявність рефлексивних умінь та умінь визначати причини конфліктів)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12124
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб_тез_конф_10-11.10.19.pdf5,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.