Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12128
Назва: Інклюзивна освіта - умова повноцінної соціалізації людей з особливими освітніми потребами
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: особливі освітні потреби
інклюзина освіта
суспільство
психолого-педагогічне дослідження
Дата публікації: 3-лют-2020
Видавництво: SPC “Sci-conf.com.ua”. Lviv, Ukraine. 2020. Pp. 21-27. URL: http://sciconf.com.ua.
Бібліографічний опис: Перепелюк Т. Д. Інклюзивна освіта – умова повноцінної соціалізації людей з особливими освітніми потребами. The 4th International scientific and practical conference “Priority directions of science development” (February 3-4, 2020) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2020. С. 520-524.
Серія/номер: UDC;001.1
BBK;73
Короткий огляд (реферат): Одним з важливих завдань сьогодення є розробка комплексу наукових, теоретичних, практичних, методичних матеріалів соціальним педагогам та психологам які прцюють з вихованцями із особливими освітніми потребами у просторі інклюзивної освіти «…надзвичайно важливо з психологічної точки зору не закривати аномальних дітей у особливі групи, а по можливості ширше практикувати їх спілкування з іншими дітьми. Роблячи це, ми ідемо не тільки проти природньої тенденції в розвитку таких дітей, але, що більш важливо, ми позбавляємо аномальну дитину колективної співпраці і спілкування з іншими дітьми, які є вищими за неї, поглиблюємо, а не полегшуємо найближчу причину, яка обумовила недорозвиток її вищіх функцій» – писав Л. С. Виготський.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12128
ISBN: 978-966-8219-26-9
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
priority-directions-of-science-development_3-4.02.2020 ЛЬВІВ.pdf9,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.