Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12128
Title: | Інклюзивна освіта - умова повноцінної соціалізації людей з особливими освітніми потребами |
Authors: | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | особливі освітні потреби інклюзина освіта суспільство психолого-педагогічне дослідження |
Issue Date: | 3-Feb-2020 |
Publisher: | SPC “Sci-conf.com.ua”. Lviv, Ukraine. 2020. Pp. 21-27. URL: http://sciconf.com.ua. |
Citation: | Перепелюк Т. Д. Інклюзивна освіта – умова повноцінної соціалізації людей з особливими освітніми потребами. The 4th International scientific and practical conference “Priority directions of science development” (February 3-4, 2020) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2020. С. 520-524. |
Series/Report no.: | UDC;001.1 BBK;73 |
Abstract: | Одним з важливих завдань сьогодення є розробка комплексу наукових, теоретичних, практичних, методичних матеріалів соціальним педагогам та психологам які прцюють з вихованцями із особливими освітніми потребами у просторі інклюзивної освіти «…надзвичайно важливо з психологічної точки зору не закривати аномальних дітей у особливі групи, а по можливості ширше практикувати їх спілкування з іншими дітьми. Роблячи це, ми ідемо не тільки проти природньої тенденції в розвитку таких дітей, але, що більш важливо, ми позбавляємо аномальну дитину колективної співпраці і спілкування з іншими дітьми, які є вищими за неї, поглиблюємо, а не полегшуємо найближчу причину, яка обумовила недорозвиток її вищіх функцій» – писав Л. С. Виготський. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12128 |
ISBN: | 978-966-8219-26-9 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
priority-directions-of-science-development_3-4.02.2020 ЛЬВІВ.pdf | 9,39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.