Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2020-03-16T13:54:26Z-
dc.date.available2020-03-16T13:54:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДемчук О.А., Особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем зрілості Я-концепції. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2016. IV (49). Issue: 103. С. 65 – 69uk_UA
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12140-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду самоактуалізації як поведінкової компоненти у структурі Я-концепції особистості, яка розглядається як продукт самосвідомості і важливий фактор детермінації поведінки людини. Проаналізовано результати дослідження особливостей самоактуалізації студентів; виявлено відмінності в показниках відповідального самосприйняття, ціннісних орієнтацій, саморозвитку, сенситивності до себе, синергії та контактності у студентів з різним рівнем зрілості Я-концепції.uk_UA
dc.publisherБудапештuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectсамоставленняuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectзрілість особистостіuk_UA
dc.titleОсобливості самоактуалізації студентів з різним рівнем зрілості Я-концепціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti samoaktualizatsii studentiv z riznym rivnem zrilosti Ya-kontseptsii.pdf550,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.