Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149
Назва: | Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін |
Автори: | Гончарук, Валентина Анатоліївна Гончарук, Віталій Володимирович |
Ключові слова: | етнокультурна компетентність педагог освітні зміни формування етнокультурної компетентності професійне самовизначення компетентнісний підхід освітній процес етнокультурна спадщина |
Дата публікації: | 6-лют-2020 |
Видавництво: | Methuen Publishing House |
Бібліографічний опис: | Гончарук В. А., Гончарук В. В. Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін. Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6–8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. С. 38–42. |
Серія/номер: | УДК;377.134:004 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетним завданням сучасної освіти вважаємо підготовку творчого, активного, думаючого й рішучого у своїх діях учителя, який здатний орієнтуватися в багатьох важливих питаннях сьогодення, робити прогнози на майбутнє і водночас досліджувати, фіксувати й збагачувати споконвічну етнокультурну спадщину українців. Тому що творити нові культурні цінності, утверджувати нові суспільні ідеали, розвивати мистецькі уподобання сучасному поколінню молоді треба на уже створених упродовж тисячоліть етнокультурних надбаннях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zmist i meta formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti pedagoga v konteksti osvitnix zmin.PDF | 292,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.