Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149
Назва: Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Гончарук, Віталій Володимирович
Ключові слова: етнокультурна компетентність
педагог
освітні зміни
формування етнокультурної компетентності
професійне самовизначення
компетентнісний підхід
освітній процес
етнокультурна спадщина
Дата публікації: 6-лют-2020
Видавництво: Methuen Publishing House
Бібліографічний опис: Гончарук В. А., Гончарук В. В. Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін. Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6–8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. С. 38–42.
Серія/номер: УДК;377.134:004
Короткий огляд (реферат): Пріоритетним завданням сучасної освіти вважаємо підготовку творчого, активного, думаючого й рішучого у своїх діях учителя, який здатний орієнтуватися в багатьох важливих питаннях сьогодення, робити прогнози на майбутнє і водночас досліджувати, фіксувати й збагачувати споконвічну етнокультурну спадщину українців. Тому що творити нові культурні цінності, утверджувати нові суспільні ідеали, розвивати мистецькі уподобання сучасному поколінню молоді треба на уже створених упродовж тисячоліть етнокультурних надбаннях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmist i meta formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti pedagoga v konteksti osvitnix zmin.PDF292,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.