Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолєхіна, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T20:15:01Z-
dc.date.available2020-04-09T20:15:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПолєхіна В. Парадигма сімейного виховання у творчій спадщині Василя Сухомлинського / В. Полєхіна // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 103-112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12170-
dc.description.abstractУ статті аналізується творча спадщина В. Сухомлинського, для реалізації головної мети сімейного виховання – сформувати справжню людину, наділену найкращими людськими якостями: високоморальну, здорову тілом і душею, сильну розумом. Порушено проблему виховання гармонійно розвиненої особистості та дотримання принципу гуманізму, який В. Сухомлинський ставив у центр навчально-виховної системи особистості як найвищу цінність. Наголошено на використанні принципів етнопедагогіки, формуванні культури потреб та підтримки інституту батьківства.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)(092)-
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectетнопедагогікаuk_UA
dc.subjectбатьківська педагогікаuk_UA
dc.subjectпедагогічні діїuk_UA
dc.subjectлюдські якостіuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectконцентризмuk_UA
dc.titleПАРАДИГМА СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf423,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.