Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T20:33:04Z-
dc.date.available2020-04-09T20:33:04Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationЯщук Т. А. Особливості маркетингу освітніх послуг закладу вищої освіти. Економіка, управління та адміністрування. 2019. № 4 (90). С. 100-104.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12178-
dc.description.abstractОсвітню діяльність можна розглядати як сукупність бізнес-процесів, оскільки з’явилася можливість поставити її на потік і, завдяки цьому, забезпечити масовість освіти, необхідну для розвитку суспільства. Проте ще належить вирішувати проблеми пошуку оптимального поєднання форм і технологій навчання, що дозволяє оптимізувати освітній процес і знизити витрати на його організацію. Одним із можливих рішень є освітній маркетинг, здатний забезпечити ефективність діяльності ВНЗ на сучасному етапі. Існування і розвиток закладу вищої освіти безпосередньо залежить від кількості студентів, яка, в свою чергу, залежить від успішності маркетингової діяльності освітньої установи. У результаті чого проявляється притаманний всім господарюючим суб'єктам комплементарний зв'язок між маркетинговою і фінансовою діяльністю. Формування сучасної комплексної маркетингової інформаційної моделі закладу вищої освіти дозволяє застосувати її для вирішення цілого ряду завдань на ринку освітніх послуг і успішно конкурувати з іншими вузами. Її використання не тільки дозволить упорядкувати роботу освітнього закладу в сфері залучення абітурієнтів, а й сприятиме інтеграції маркетингових інформаційних систем, застосування яких дозволить оптимізувати ринкову стратегію навчального закладу. Все це дозволяє зробити висновок про збереження високої актуальності досліджень у сфері маркетингу закладів вищої освіти. Розуміння сутності маркетингу освітніх послуг є передумовою розробки ефективного комплексу маркетингових заходів для вузів і успішності їх діяльності. Сучасний ринок освітніх послуг вимагає від закладів вищої освіти безперервного вдосконалення діяльності: постійного освоєння нових технологій (дистанційне навчання), розширення співпраці з іноземними освітніми установами (Болонська система), розробки додаткових навчальних курсів, підготовки та сприяння в участі у професійних конференціях. Тому концепція маркетингу освітніх послуг полягає в створенні такого продукту, який максимально відповідає потребам сьогодення і враховує вимоги майбутніх поколінь на основі впровадження досягнень науки світового рівня та інноваційних технологій навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДержавний університет «Житомирська політехніка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138:378-
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу освітніх послуг закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ящук Т.А._Економ, управл та адмініструв.pdf636,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.