Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2020-04-09T20:34:46Z-
dc.date.available2020-04-09T20:34:46Z-
dc.date.issued2019-04-11-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Глобальні тенденції розвитку міжнародної торгівлі та кон’юнктура світових ринків товарів і послуг. Розвиток міжнародної торгівлі в умовах глобальних економічних дисбалансів : матеріали виступів Всеукраїнського форуму з проблем міжнародних економічних відносин (м. Житомир, 11 квітня 2019 року). Житомир : ЖДТУ, 2019. С. 27–30.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-683-519-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12181-
dc.description.abstractМіжнародна торгівля – система міжнародних товарно-грошових відносин, що складається з зовнішньої торгівлі всіх країн світу. Сучасний стан світової торгівлі та кон’юнктури світових ринків товарів і послуг обумовлений численними факторами, включаючи рівень розвитку матеріального виробництва й сфери послуг, фінансової, інформаційної та транспортної інфраструктури, а також соціально-політичними процесами в різних державах. Крім того, на світову ринкову кон’юнктуру впливає рівень сформованих торгово-економічних відносин між країнами та їх інтеграційними блоками. На наш погляд, основними чинниками успішної міжнародної торгівлі є відкриття та розширення ринків; спеціалізація і кооперування в міжнародному масштабі; вивезення капіталу, що стимулює зростання зовнішньої торгівлі та пов’язаний з поставками засобів виробництва для підприємств, що створюються за кордоном; демографічний фактор, який впливає на глобальну торгівлю за допомогою формування окремих порівняльних переваг країн і зростання попиту на імпортовану продукцію.uk_UA
dc.publisherЖитомир : ЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.5:339.9-
dc.subjectміжнародна торгівляuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectторгова політикаuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectелектронна торгівляuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.titleГлобальні тенденції розвитку міжнародної торгівлі та кон’юнктура світових ринків товарів і послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hlobalni_tendentsii_roz.pdf10,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.