Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12182
Назва: СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ ДИТИНИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Автори: Бойко, Ольга Миколаївна
Ключові слова: соціальна робота
дитина з інвалідністю
сім'ї, що виховують дитину з інвалідністю
інвалідність
особливі освітні потреби
інклюзія
освітня інтеграція
інклюзивна освіта
Дата публікації: 20-бер-2019
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Бойко О.М. Соціальна інтеграція дитини з обмеженими можливостями як педагогічна проблема / О. М. Бойко // Журнал «Соціальна робота та соціальна освіта». Випуск ІІ (2). Виходить 2 рази на рік. – Умань. – 2019 р. – С.9-14.
Серія/номер: УДК;364.4.316.362]:314.151.3
ORCID;0000-0002-6746-3304
Короткий огляд (реферат): У статті автор концентрує увагу на соціально-педагогічній проблемі інтеграції дітей з обмеженими можливостями в масові загальноосвітні школи через призму сучасних поглядів, підходів та перешкод. Аналізуються переваги та недоліки інтеграційних процесів стосовно дітей з порушенням психофізичного розвитку в освітньому та соціальному аспектах. Зосереджується увага на актуальних проблемах, чинних концепціях і відповідних завданнях на шляху освітньої інтеграції дітей з обмеженими можливостями, а також перспективах успішного запровадження її механізмів в Україні. Визначаються можливості реалізації навчально-виховних компетенцій учнів в умовах інклюзивного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12182
ISSN: 2618-0715
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BoikoO_Soc_rob.pdf498,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.