Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12182
Назва: | СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ ДИТИНИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
Автори: | Бойко, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | соціальна робота дитина з інвалідністю сім'ї, що виховують дитину з інвалідністю інвалідність особливі освітні потреби інклюзія освітня інтеграція інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 20-бер-2019 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Бойко О.М. Соціальна інтеграція дитини з обмеженими можливостями як педагогічна проблема / О. М. Бойко // Журнал «Соціальна робота та соціальна освіта». Випуск ІІ (2). Виходить 2 рази на рік. – Умань. – 2019 р. – С.9-14. |
Серія/номер: | УДК;364.4.316.362]:314.151.3 ORCID;0000-0002-6746-3304 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор концентрує увагу на соціально-педагогічній проблемі інтеграції дітей з обмеженими можливостями в масові загальноосвітні школи через призму сучасних поглядів, підходів та перешкод. Аналізуються переваги та недоліки інтеграційних процесів стосовно дітей з порушенням психофізичного розвитку в освітньому та соціальному аспектах. Зосереджується увага на актуальних проблемах, чинних концепціях і відповідних завданнях на шляху освітньої інтеграції дітей з обмеженими можливостями, а також перспективах успішного запровадження її механізмів в Україні. Визначаються можливості реалізації навчально-виховних компетенцій учнів в умовах інклюзивного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12182 |
ISSN: | 2618-0715 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
BoikoO_Soc_rob.pdf | 498,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.