Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргай, Лілія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-13T17:44:14Z-
dc.date.available2020-04-13T17:44:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМоргай Л. А. Соціально-виховні ідеї українського педагога Никифора Яковича Григоріїва (1883–1953 рр.). Права дітей від витоків до сьогодення: матеріали наук.-метод. семінару (Умань, 25 травня 2019). Умань: Візаві, 2019. С. 105–108.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12191-
dc.description.abstractВиховний процес сучасні вчені розглядаєють як перетворюючу діяльність педагогів, спрямовану на зміну свідомості, світогляду, психології, ціннісних орієнтацій, знань і способів діяльності. Така діяльність педагогів, на думку академіка І. Беха, сприяє якісному зростанню і вдосконаленню особистості. Світовий соціально-історичний досвід дозволяє визначити головну мету виховання як формування гармонійно і всебічно розвиненої особистості, підготовленої до ініціативної соціальної і професійної діяльності в сучасному суспільстві, особистості, здатної сприймати й примножувати його цінності. Цілі виховання визначають його зміст, методи та засоби, дія яких має забезпечити очікуваний результат.uk_UA
dc.publisherУмань "Візаві"uk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectморальuk_UA
dc.subjectсоціокультурні чинникиuk_UA
dc.subjectсвітобаченняuk_UA
dc.subjectбагатофакторний процесuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleСоціально-виховні ідеї українського педагога Никифора Яковича Григоріїва (1883–1953 рр.)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези 2019, Моргай Л..pdf295,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.