Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T14:36:54Z-
dc.date.available2020-04-16T14:36:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарнах Л.П. Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості / [укладач Карнаух Л. П.]; Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2019.-200 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12214-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику проаналізовано сутність та зміст гендерної соціалізації особистості. Обгрунтовано особливості впливу психолого-педагогічного супроводу процесу гендерного становлення особистості, починаючи від народження до юнацтва. Проаналізована проблема впровадження гендерного підходу в освітній процес закладів освіти та підібрано сучасні методи і форми роботи в процесі гендерної соціалізації особистості в різні вікові етапи розвитку. Призначається для педагогів-науковців, викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів, слухачів курсів підвищення кваліфікації і всіх тим, хто хоче розширити і поглибити свої знання з цього аспекту виховної роботи.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.017-055.1/.3(075.8)-
dc.relation.ispartofseriesП;86-
dc.subjectгендерна соціалізаціяuk_UA
dc.subjectтворчі здібності дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистостіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаух посібник.pdf312,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.