Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛівандовська, Інна Антонівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T14:42:00Z-
dc.date.available2020-05-13T14:42:00Z-
dc.date.issued2019-11-19-
dc.identifier.citationЛівандовська І.А. Екопсихологічний підхід до процесу гендерної ідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. "Особистість, сім'я і суспільство: питання педагогіки та психології": Збірник тез наукових робіт учасників науково-практичної конференції- Львів:ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2019.-Ч.2.-164uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12232-
dc.description.abstractГендерна роль, яка набувається в процесі гендерної ідентифікації – набір очікуваних поведінкових ролей, або соціально-обумовлених норм в залежності від статі. Це виконання певних соціальних правил та умовностей, відповідних для представників чоловічої чи жіночої групи у вигляді манер, одягу, жестів, цінностей, мови та ін.uk_UA
dc.publisherЛьвівська педагогічна спільнотаuk_UA
dc.subjectдепривація,uk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectгендерна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectдитячий будинок сімейного типуuk_UA
dc.subjectгендерна рольuk_UA
dc.subjectсирітствоuk_UA
dc.titleЕКОПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СИРІТ В УМОВАХ ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.