Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12249
Назва: Психологічні особливості професійного вигорання вчителя середньої школи
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Куделя, Ірина
Ключові слова: вчитель.
емоційне вигорання
професійне вигорання
напруження
резистенція
виснаження
метод спостереження
Дата публікації: 25-лют-2019
Видавництво: Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка
Бібліографічний опис: Перепелюк Т.Д., Куделя І.С. Психологічні особливості професійного вигорання вчителя середньої школи. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України «Актуальні проблеми психології». Том 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Випуск 19. Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка, 2019. С. 381-395.
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження проблеми емоційного вигорання вчителя середньої школи. Здійснено теоретичний аналіз причин, чинників професійного вигорання вчителів. Обґрунтовано негативний вплив дії феномена професійного вигорання на психічне здоров’я особистості, її становлення і подальший професійний розвиток. На основі аналізу досліджень встановлено, що педагог є найнавантаженішою категорією працівників в емоційному плані. Відсутність єдиного теоретичного підходу до розгляду природи і структури вигорання працівників освіти робить важливим моментом у його вивченні розгляд конкретних досліджень, присвячених взаємозв’язку вигорання і компонентів професійної самосвідомості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12249
ISSN: 2072-4772
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні проблеми.pdf4,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.