Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраніцька, Т. Р.-
dc.contributor.authorМаксимчу, Б. А.-
dc.contributor.authorДемченко, І. І.-
dc.contributor.authorВисочан, Л. М.-
dc.contributor.authorМаляр, О. І.-
dc.contributor.authorЖаровська, О. П.-
dc.contributor.authorСемко, М. І.-
dc.contributor.authorМаксимчук, І. А.-
dc.date.accessioned2020-05-13T16:46:02Z-
dc.date.available2020-05-13T16:46:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБраніцька Т. Р., Максимчук Б. А., Демченко І. І., Височан Л. М., Маляр О. І., Жаровська О. П., Семко М. І., Максимчук І. А. Професійні чинники підготовки вчителя початкової школи до організації спортивно-масової роботи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2020. №2(122)20. С. 20-26.uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12275-
dc.description.abstractДотепер вищі навчальні заклади готували педагогічні кадри для роботи у сфері фізичного виховання та у сфері спортивної підготовки, яка реалізовувалася в системах підготовки спортивних резервів і спорту вищих досягнень. Зважаючи на те, що багато компонентів спортивної підготовки використовуються для підвищення якості фізичного виховання, з ’являється потреба в корекції програм підготовки кадрів для загальноосвітньої школи. Розв’язання цього завдання насправді заслуговує набагато більшої уваги, ніж це чинилось до цього часу. Спортивно-масова робота в початковій школі є важливою ланкою в системі фізичного виховання учнів. Вона організовується і проводиться відповідно до загальної мети і завдань фізичного виховання через що й, сприяє планомірному розвиткові фізичних і психічних властивостей особистості молодших школярів. Як і уроки фізичної культури й організовані заняття фізичними вправами в режимі дня, спортивно -масова робота має свої специфічні завдання, отже, вона сповнена конкретним змістом, виконує важливі функції в системі фізичного виховання молодших школярів. За допомогою різних форм спортивно -масової роботи, якнайбільше розв’язуються завдання для задоволення потреб молодших школярів у регулярних заняттях з фізичного вдосконалення, в бажанні виявляти свій фізичний потенціал у змаганнях. Недоліки змісту освіти позначаються на методиці професійної підготовки з фізичного виховання майбутніх учителів початкової школи: навчальний матеріал неповно відображає потреби школи; елементи педагогічних умінь формуються поза структурою педагогічної діяльності («на своїх студентах»). Тому майбутній учитель непогано засвоює окремі предмети, але використовувати свої знання в педагогічній роботі йому нелегко. З цієї причини він втрачає інтерес до теоретичної підготовки, свою подальшу діяльність нерідко зводить до механічного практицизму.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціонального педагогічного університету імені М.П.Драгомановаuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectтеоретична підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectпідвищення спортивної майстерностіuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНІ ЧИННИКИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.title.alternativeROFESSIONAL FACTORS OF PRIMARY SCHOOL TEACHER’S PREPARATION FOR ORGANIZATION OF SPORTS AND MASS WORKuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демченко 1.pdf408,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.