Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12277
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуртовенко, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T08:07:25Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T08:07:25Z | - |
dc.date.issued | 2017-07 | - |
dc.identifier.citation | Гуртовенко Н. В. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Психологічний часопис : збірник наукових праць / за ред. С.Д. Максименка. — № 4 (8). — Вип. 8. — Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2017. — 53 - 65 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2414-0023 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2414-004X (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12277 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблему адаптації до професійної діяльності фахівців екстремального профілю та шляхи психологічної допомоги особистості на даному етапі професіогенезу. Професійна адаптація є складним, багатовимірним та тривалим процесом. Її психологічний супровід потребує розробки спеціальної психотехнології консультування, яка враховує механізм адаптаційного процесу, специфіку професійної діяльності в екстремальних умовах, індивідуально-психологічні особливості фахівців. Запропонований підхід виявився ефективним більшою мірою для адаптаційних процесів у сфері соціальної взаємодії з суб’єктами професійної діяльності. Також у фахівців-клієнтів суттєво підвищилися психічна стійкість і поведінкова регуляція, адекватність сприйняття оточуючих та власної особистості. В цілому психоконсультативні сесії сприяють розвитку готовності змінювати поведінку відповідно до актуальної ситуації, тобто поводитися адекватно. | uk_UA |
dc.publisher | Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.9:331.108.2:355 | - |
dc.subject | критерії оцінки | uk_UA |
dc.subject | показники | uk_UA |
dc.subject | рівні готовності | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.title | КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічний часопис-3.pdf | 3,78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.