Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуртовенко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T08:07:25Z-
dc.date.available2020-05-14T08:07:25Z-
dc.date.issued2017-07-
dc.identifier.citationГуртовенко Н. В. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Психологічний часопис : збірник наукових праць / за ред. С.Д. Максименка. — № 4 (8). — Вип. 8. — Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2017. — 53 - 65 с.uk_UA
dc.identifier.issn2414-0023 (Print)-
dc.identifier.issn2414-004X (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12277-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему адаптації до професійної діяльності фахівців екстремального профілю та шляхи психологічної допомоги особистості на даному етапі професіогенезу. Професійна адаптація є складним, багатовимірним та тривалим процесом. Її психологічний супровід потребує розробки спеціальної психотехнології консультування, яка враховує механізм адаптаційного процесу, специфіку професійної діяльності в екстремальних умовах, індивідуально-психологічні особливості фахівців. Запропонований підхід виявився ефективним більшою мірою для адаптаційних процесів у сфері соціальної взаємодії з суб’єктами професійної діяльності. Також у фахівців-клієнтів суттєво підвищилися психічна стійкість і поведінкова регуляція, адекватність сприйняття оточуючих та власної особистості. В цілому психоконсультативні сесії сприяють розвитку готовності змінювати поведінку відповідно до актуальної ситуації, тобто поводитися адекватно.uk_UA
dc.publisherКиїв : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9:331.108.2:355-
dc.subjectкритерії оцінкиuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectрівні готовностіuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.titleКРИТЕРІЇ ОЦІНКИ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічний часопис-3.pdf3,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.