Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305
Назва: | Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи |
Автори: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта діти дошкільного віку сучасна школа інклюзія |
Дата публікації: | 10-кві-2020 |
Видавництво: | Видавничо-поліграфічний центр «ВІЗАВІ» |
Бібліографічний опис: | Трофаїла Н. Д. Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за В 80 матеріалами УІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. УІ. - 223 с. |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження інклюзивної освіти в Україні є відображенням об’єктивних вимог, що має на меті забезпечення прав на якісну освіту всім без винятку громадянам, у тому числі особам з особливими потребами. Кожна країна має свій досвід спеціального навчання таких дітей, пройшовши різний шлях від інтеграції до інклюзії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ.pdf | 297,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.