Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305
Назва: Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
діти дошкільного віку
сучасна школа
інклюзія
Дата публікації: 10-кві-2020
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «ВІЗАВІ»
Бібліографічний опис: Трофаїла Н. Д. Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за В 80 матеріалами УІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. УІ. - 223 с.
Короткий огляд (реферат): Впровадження інклюзивної освіти в Україні є відображенням об’єктивних вимог, що має на меті забезпечення прав на якісну освіту всім без винятку громадянам, у тому числі особам з особливими потребами. Кожна країна має свій досвід спеціального навчання таких дітей, пройшовши різний шлях від інтеграції до інклюзії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ.pdf297,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.