Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T12:16:38Z-
dc.date.available2020-05-14T12:16:38Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.citationТрофаїла Н. Д. Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за В 80 матеріалами УІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. УІ. - 223 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305-
dc.description.abstractВпровадження інклюзивної освіти в Україні є відображенням об’єктивних вимог, що має на меті забезпечення прав на якісну освіту всім без винятку громадянам, у тому числі особам з особливими потребами. Кожна країна має свій досвід спеціального навчання таких дітей, пройшовши різний шлях від інтеграції до інклюзії.uk_UA
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «ВІЗАВІ»uk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectсучасна школаuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.titleПроблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ.pdf297,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.