Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T12:16:38Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T12:16:38Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-10 | - |
dc.identifier.citation | Трофаїла Н. Д. Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за В 80 матеріалами УІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. УІ. - 223 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305 | - |
dc.description.abstract | Впровадження інклюзивної освіти в Україні є відображенням об’єктивних вимог, що має на меті забезпечення прав на якісну освіту всім без винятку громадянам, у тому числі особам з особливими потребами. Кожна країна має свій досвід спеціального навчання таких дітей, пройшовши різний шлях від інтеграції до інклюзії. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничо-поліграфічний центр «ВІЗАВІ» | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | сучасна школа | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.title | Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ.pdf | 297,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.