Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorЧирва, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-14T16:12:05Z-
dc.date.available2020-05-14T16:12:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОсадченко І., Чирва Г. Сучасна характеристика методів виховання: особистісно орієнтований підхід (частина і: методи формування свідомості особистості та методи організації діяльності, формування досвіду громадської поведінки. Balkan Scientific Review. 2019. Т.3. № 2(4).uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12319-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та власного педагогічного досвіду здійснено сучасну характеристику методів виховання на засадах особистісно орієнтованого підходу. Уточнено групи методів виховання (формування свідомості особистості; організації діяльності, формування досвіду громадської поведінки; створення виховних ситуацій; стимулювання поведінки і діяльності; контролю, самоконтролю і самооцінки у вихованні) та сутність понять «метод виховання», «прийом виховання». Схарактеризовано групи методів формування свідомості особистості та методів організації діяльності, формування досвіду громадської поведінки з точки зору особистісно орієнтованого підходу. До методів формування свідомості особистості зараховано: словесні методи виховання та метод прикладу. Вказано, що вплив на формування свідомості особистості вихованця реалізуються шляхом словесних методів: пояснення, розповіді, бесіди, інструктажу, диспутів, дискусій, лекції та монологу. Обґрунтовано, що сучасні методи формування свідомості особистості коректовані зміною векторів суспільної свідомості та її ціннісних установок і стереотипів, зважаючи на покоління «швидкого життя», яке звикло отримувати інформацію з найменшою витратою часу та зусиль («гуглячи» та «лайкаючи»). Зазначено, що до методів організації діяльності та формування досвіду громадської поведінки зараховано: педагогічні вимоги, вправляння та привчання, виконання різних доручень та обов’язків, громадську (суспільну) думку, ігри та розваги. Доведено залежність методів: громадська думка формує педагогічні вимоги, не дотримання яких провокує негативну реакцію на дії вихованця. Доведено, що методи організації діяльності та формування досвіду громадської поведінки також мають чітко виражений ментальний характер; детерміновані сучасними змінами вказаної поведінки та способів життя суспільства загалом тощо. Подані сучасні психопедагогічні характеристики кожного методу; позитивні та антирезультати їх застосування. Вказані сучасні інтерактивні варіанти традиційних методів виховання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBalkan Scientific Reviewuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC;37.01-
dc.subjectметод вихованняuk_UA
dc.subjectприйом вихованняuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectкласифікація методів вихованняuk_UA
dc.subjectсловесні методи вихованняuk_UA
dc.subjectпедагогічні вимогиuk_UA
dc.titleСУЧАСНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ: ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (ЧАСТИНА І: МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ГРОМАДСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Болгарія_3.БНО 2019-2(4).pdf2,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.