Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12319
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Чирва, Галина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T16:12:05Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T16:12:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Осадченко І., Чирва Г. Сучасна характеристика методів виховання: особистісно орієнтований підхід (частина і: методи формування свідомості особистості та методи організації діяльності, формування досвіду громадської поведінки. Balkan Scientific Review. 2019. Т.3. № 2(4). | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12319 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел та власного педагогічного досвіду здійснено сучасну характеристику методів виховання на засадах особистісно орієнтованого підходу. Уточнено групи методів виховання (формування свідомості особистості; організації діяльності, формування досвіду громадської поведінки; створення виховних ситуацій; стимулювання поведінки і діяльності; контролю, самоконтролю і самооцінки у вихованні) та сутність понять «метод виховання», «прийом виховання». Схарактеризовано групи методів формування свідомості особистості та методів організації діяльності, формування досвіду громадської поведінки з точки зору особистісно орієнтованого підходу. До методів формування свідомості особистості зараховано: словесні методи виховання та метод прикладу. Вказано, що вплив на формування свідомості особистості вихованця реалізуються шляхом словесних методів: пояснення, розповіді, бесіди, інструктажу, диспутів, дискусій, лекції та монологу. Обґрунтовано, що сучасні методи формування свідомості особистості коректовані зміною векторів суспільної свідомості та її ціннісних установок і стереотипів, зважаючи на покоління «швидкого життя», яке звикло отримувати інформацію з найменшою витратою часу та зусиль («гуглячи» та «лайкаючи»). Зазначено, що до методів організації діяльності та формування досвіду громадської поведінки зараховано: педагогічні вимоги, вправляння та привчання, виконання різних доручень та обов’язків, громадську (суспільну) думку, ігри та розваги. Доведено залежність методів: громадська думка формує педагогічні вимоги, не дотримання яких провокує негативну реакцію на дії вихованця. Доведено, що методи організації діяльності та формування досвіду громадської поведінки також мають чітко виражений ментальний характер; детерміновані сучасними змінами вказаної поведінки та способів життя суспільства загалом тощо. Подані сучасні психопедагогічні характеристики кожного методу; позитивні та антирезультати їх застосування. Вказані сучасні інтерактивні варіанти традиційних методів виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Balkan Scientific Review | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | UDC;37.01 | - |
dc.subject | метод виховання | uk_UA |
dc.subject | прийом виховання | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | класифікація методів виховання | uk_UA |
dc.subject | словесні методи виховання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні вимоги | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ: ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (ЧАСТИНА І: МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ГРОМАДСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Болгарія_3.БНО 2019-2(4).pdf | 2,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.