Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12341
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Галина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T16:56:26Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T16:56:26Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-10 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Г. Проблема формування іншомовної професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в теорії і практиці освіти //Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжн. науково практ. інтернет-конф., 10 квітня 2020 р.м. Умань. Умань : «Візаві», 2020. С.50-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12341 | - |
dc.description.abstract | Таким чином, іншомовна компетентність - це комплекс знань, умінь, навичок, які дозволяють успішно використовувати іноземну мову як у професійній діяльності, так і для самоосвіти і саморозвитку особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | Іншомовна професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | початкові класи | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | навички | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Проблема формування іншомовної професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в теорії і практиці освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник Міжнар. конф.2020.pdf | 2,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.