Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Галина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T16:56:26Z-
dc.date.available2020-05-14T16:56:26Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.citationБондар Г. Проблема формування іншомовної професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в теорії і практиці освіти //Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжн. науково практ. інтернет-конф., 10 квітня 2020 р.м. Умань. Умань : «Візаві», 2020. С.50-51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12341-
dc.description.abstractТаким чином, іншомовна компетентність - це комплекс знань, умінь, навичок, які дозволяють успішно використовувати іноземну мову як у професійній діяльності, так і для самоосвіти і саморозвитку особистості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectІншомовна професійна компетентністьuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectпочаткові класиuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleПроблема формування іншомовної професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в теорії і практиці освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник Міжнар. конф.2020.pdf2,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.