Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Галина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T17:18:07Z-
dc.date.available2020-05-14T17:18:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондар Г. Іншомовна професійна компетентність майбутніх фахівців педагогічного профілю як теоретична проблема // Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С.58-61.uk_UA
dc.identifier.issn2521-1919(Online)-
dc.identifier.issn2415-7988(Print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12342-
dc.description.abstractУ той же час аналіз публікацій свідчить про те, що незважаючи на значну вивченість теоретичних і практичних аспектів мовної підготовки фахівців, проблема формування іншомовної професійної компетентності саме майбутніх вчителів початкових класів не знайшла місця в науковій літературі. Питання формування іншомовної професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів вимагає особливої уваги і окремого наукового дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В.Винниченкаuk_UA
dc.subjectІншомовна професійна компетентністьuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleІНШОМОВНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
165-Текст статті-253-1-10-20191217.pdf712,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.