Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoichevska, Ilona Borysivna-
dc.contributor.authorVeremiuk, Liudmyla Leonidivna-
dc.date.accessioned2020-05-14T17:28:08Z-
dc.date.available2020-05-14T17:28:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBoichevska I., Veremiuk L. Successful foreign language teaching – an overview of different approaches. International Forum: Problems and Scientific Solutions : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference (January 16-18, 2020). Melbourne, Australia: CSIRO Publishing House, 2020. pp. 88-94.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12344-
dc.description.abstractThe article investigates the use of different approach within foreign language teaching. The concept and peculiarities of communicative approach have been characterized. Moreover, such approaches as PPP (Presentation-Practice-Production), TBL (Task Based Learning) and CLIL (Content and Language Integrated Learning), the use of which makes foreign language learning successful, have been analyzed.uk_UA
dc.publisherCSIRO Publishing Houseuk_UA
dc.subjectapproachuk_UA
dc.subjecttask-based learninguk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.titleSuccessful foreign language teaching – an overview of different approaches.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
successful_foreign_language_teaching.pdf160,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.