Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2020-05-15T12:36:26Z-
dc.date.available2020-05-15T12:36:26Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationЛитвиненко В.Ю. НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи» 9 квітня 2020 року, м. Кам’янець-Подільський, С. 200-202uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350-
dc.descriptionНестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки.uk_UA
dc.description.abstractОсобливість нетрадиційних уроків полягає в тому, щоб структурований зміст і форми викликали інтерес в учнів, сприяли їх оптимальному розвитку і вихованню.uk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;81'243 (100) (06)-
dc.subjectнетрадиційний,uk_UA
dc.subjectмова,uk_UA
dc.subjectнестандартний,uk_UA
dc.subjectнауковціuk_UA
dc.subjectшкола,uk_UA
dc.subjectучитель,uk_UA
dc.subjectурок,uk_UA
dc.subjectіноземна,uk_UA
dc.titleНЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко В.Ю_Тези.pdfНестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки.290,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.