Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Віктор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T12:36:26Z | - |
dc.date.available | 2020-05-15T12:36:26Z | - |
dc.date.issued | 2020-03 | - |
dc.identifier.citation | Литвиненко В.Ю. НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи» 9 квітня 2020 року, м. Кам’янець-Подільський, С. 200-202 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350 | - |
dc.description | Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки. | uk_UA |
dc.description.abstract | Особливість нетрадиційних уроків полягає в тому, щоб структурований зміст і форми викликали інтерес в учнів, сприяли їх оптимальному розвитку і вихованню. | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;81'243 (100) (06) | - |
dc.subject | нетрадиційний, | uk_UA |
dc.subject | мова, | uk_UA |
dc.subject | нестандартний, | uk_UA |
dc.subject | науковці | uk_UA |
dc.subject | школа, | uk_UA |
dc.subject | учитель, | uk_UA |
dc.subject | урок, | uk_UA |
dc.subject | іноземна, | uk_UA |
dc.title | НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко В.Ю_Тези.pdf | Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки. | 290,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.