Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12355
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Автори: Литвиненко, Віктор Юрійович
Ключові слова: технології
вивчення французької мови
педагоги
соціальний статус
іноземні мови
учитель,
урок
навчання
Дата публікації: лют-2020
Видавництво: Uman УНУС
Бібліографічний опис: Литвиненко В.Ю. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ Матеріали І Міжнародної Інтернет-конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір», 09 квітня 2020 року С.1-2
Короткий огляд (реферат): Реалізація інноваційних підходів значно полегшує та оптимізує навчальний процес. Проте головними перевагами прогресивних методик є розкриття потенціалу учнів у різноманітних сферах життєдіяльності, їх інтелектуальних, творчих якостей, сприянню підвищенню мотивації до навчання, активізація пізнавальної діяльності та спонукання до творчого пошуку і самовдосконалення.
Опис: Метою тез є більш детальний розгляд особливостей інтерактивних технологій, як однієї з ефективних форм стимулювання учнів до вивчення іноземних мов на прикладі французької мови. Актуальність дослідження полягає у тому, що володіння навичками іншомовної комунікативної компетентності стало розглядатися як засіб соціалізації, засіб, що об’єднує держави і народи. Саме тому сьогодні необхідно приділяти серйозну увагу ефективності та якості процесу навчання іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12355
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко_тези.pdf468,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.