Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтавчук, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-18T05:47:01Z-
dc.date.available2020-05-18T05:47:01Z-
dc.date.issued2020-04-09-
dc.identifier.citationПроблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в європейський простір: матер. І Міжнародної Інтернет-конференції, 09 квітня 2020 р., Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2020. 124 с. С. 46–53.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12373-
dc.descriptionВ роботі описано лінгвокогнітивні дослідження і класифікація концептів за їхньою приналежністю до певних груп носіїв. Наприклад: універсальні концепти та національні концепти. В роботі описано групові, вікові, гендерні, професійні, індивідуальні концепти.uk_UA
dc.publisherУмань : Видавець «Сочінський М.М.»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;81’25:81:371.2:82.09-
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectкогнітивна лінгвістикаuk_UA
dc.subjectмовознавчий напрямuk_UA
dc.subjectконцепт-мінімумuk_UA
dc.subjectконцепт-максимумuk_UA
dc.subjectконцептосфераuk_UA
dc.titleКонцепт як базове поняття когнітивної лінгвістикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KONTSEPT_ YAK_BAZOVE PONYATTY_ KOHNITIVN_YI_LINHVISTYKY.pdf99,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.