Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12444
Назва: Технологічні засади формування комунікативної компетентності учня
Інші назви: Technological Principles of the Formation of a Pupil's Communicative Competence
Автори: Мамчур, Євген Анатолійович
Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Мамчур, Лідія Іванівна
Бідюк, Наталія
Ключові слова: комунікативна компетентність
учень
технологія навчання української мови
особистісно орієнтована технологія
проблемна технологія
інтерактивна технологія
технологія розвитку критичного мислення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Румунський журнал для багатовимірної освіти (RPEM) / Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensiona (Web Of Science)
Бібліографічний опис: Kucherenko, I., Mamchur, L., Mamchur, Y., Bidyuk, N. (2020). Technological Principles of the Formation of a Pupil’s Communicative Competence. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(1Sup1), Editura Lumen (Lumen Publishing House), Iasi, Romania. pages: 126-146
Серія/номер: DOI:;http://dx.doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/227
Короткий огляд (реферат): Навчання української мови розглядається в площині формування комунікативної компетентності учня, його здатності до активної продуктивної і репродуктивної мовленнєвої діяльності в усній і писемній формі, різних ситуаціях і сферах спілкування. Сучасне розуміння проблеми розвитку мовної особистості зумовлює переосмислення навчання мови в основній школі і передбачає зміну акцентів із засвоєння теоретичних знань мови на формування життєво необхідних практичних умінь та навичок їх використовувати. Модернізація мовного навчання передбачає розроблення теоретичних та методичних шляхів і засобів ефективного розвитку комунікативної компетентності учнів. Комунікативна компетентність трактується як цілісне складне поняття, що складається із основних компонентів  мовленнєвої, мовної, дискурсивної, соціокультурної, діяльнісної компетентностей. Лінгводидактична організація навчання мови передбачає під час навчального процесу дотримання компетентнісного, особистісного і комунікативно-діяльнісного підходів і повне занурення у ситуацію спілкування з метою розвитку кожного складника комунікативної компетентності учня. У дослідженні розроблено й апробовано технології навчання мови (особистісно орієнтована, проблемна, інтерактивна, розвитку критичного мислення), лінгводидактичний інструментарій (синтез традиційних та інноваційних форм, методів, прийомів та засобів навчання, технологічна система методів навчання). Технологія навчання мови визначається як системне, спеціально організоване, цілеспрямоване проектування навчальної співдіяльності вчителя й учнів на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії, реалізація всіх технологічних компонентів, постійний зворотній зв’язок, поточна та прикінцева рефлексія, контроль і корекція дій з метою забезпечення гарантованого кінцевого результату. Результати дослідження фіксують позитивні зміни у рівнях сформованості комунікативної компетентності учнів. Навчання реалізовано в процесі рідної (української) мови в загальноосвітній школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12444
ISSN: 2066 - 7329
(e) 2067 - 9270
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КучеренкоРумуніяWOS.pdf710,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.