Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчур, Євген Анатолійович-
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМамчур, Лідія Іванівна-
dc.contributor.authorБідюк, Наталія-
dc.date.accessioned2020-05-22T12:09:24Z-
dc.date.available2020-05-22T12:09:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKucherenko, I., Mamchur, L., Mamchur, Y., Bidyuk, N. (2020). Technological Principles of the Formation of a Pupil’s Communicative Competence. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(1Sup1), Editura Lumen (Lumen Publishing House), Iasi, Romania. pages: 126-146uk_UA
dc.identifier.issn2066 - 7329-
dc.identifier.issn(e) 2067 - 9270-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12444-
dc.description.abstractНавчання української мови розглядається в площині формування комунікативної компетентності учня, його здатності до активної продуктивної і репродуктивної мовленнєвої діяльності в усній і писемній формі, різних ситуаціях і сферах спілкування. Сучасне розуміння проблеми розвитку мовної особистості зумовлює переосмислення навчання мови в основній школі і передбачає зміну акцентів із засвоєння теоретичних знань мови на формування життєво необхідних практичних умінь та навичок їх використовувати. Модернізація мовного навчання передбачає розроблення теоретичних та методичних шляхів і засобів ефективного розвитку комунікативної компетентності учнів. Комунікативна компетентність трактується як цілісне складне поняття, що складається із основних компонентів  мовленнєвої, мовної, дискурсивної, соціокультурної, діяльнісної компетентностей. Лінгводидактична організація навчання мови передбачає під час навчального процесу дотримання компетентнісного, особистісного і комунікативно-діяльнісного підходів і повне занурення у ситуацію спілкування з метою розвитку кожного складника комунікативної компетентності учня. У дослідженні розроблено й апробовано технології навчання мови (особистісно орієнтована, проблемна, інтерактивна, розвитку критичного мислення), лінгводидактичний інструментарій (синтез традиційних та інноваційних форм, методів, прийомів та засобів навчання, технологічна система методів навчання). Технологія навчання мови визначається як системне, спеціально організоване, цілеспрямоване проектування навчальної співдіяльності вчителя й учнів на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії, реалізація всіх технологічних компонентів, постійний зворотній зв’язок, поточна та прикінцева рефлексія, контроль і корекція дій з метою забезпечення гарантованого кінцевого результату. Результати дослідження фіксують позитивні зміни у рівнях сформованості комунікативної компетентності учнів. Навчання реалізовано в процесі рідної (української) мови в загальноосвітній школі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРумунський журнал для багатовимірної освіти (RPEM) / Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensiona (Web Of Science)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI:;http://dx.doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/227-
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectтехнологія навчання української мовиuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована технологіяuk_UA
dc.subjectпроблемна технологіяuk_UA
dc.subjectінтерактивна технологіяuk_UA
dc.subjectтехнологія розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.titleТехнологічні засади формування комунікативної компетентності учняuk_UA
dc.title.alternativeTechnological Principles of the Formation of a Pupil's Communicative Competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КучеренкоРумуніяWOS.pdf710,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.