Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12469
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T08:27:11Z | - |
dc.date.available | 2020-05-25T08:27:11Z | - |
dc.date.issued | 2020-03-31 | - |
dc.identifier.citation | Комар О.С. Навчальні комунікативні методи для самостійного вивчення англійської мови. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3d»: доступність, діалог, динаміка : матеріали ІV всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 17 21 лют. 2020р. Полтава, 2020. С. 271-273. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12469 | - |
dc.description.abstract | У тезах досліджено три компонента змісту навчання говорінню: лінгвістичний, психологічний і методологічний. Лінгвістичний компонент представлено у відтворенні мовних і мовленнєвих одиниць, які засвоюються в певних навчальних ситуаціях в рамках конкретних тем; психологічний в оволодінні навичками і вміннями експресивної мови; методологічний в умінні користуватися опорами, усвідомлено виконувати дії, необхідні для здійснення говоріння, створювати свої опори для оволодіння монологічним мовленням. Визначені класифікації комунікативної діяльності , так залежно від змісту монологічне мовлення ділиться: на опис, розповідь, роздум; від ступеня самостійності на репродуктивне, репродуктивно-продуктивне, продуктивне; від ступеня підготовленості на підготовлене, частково-підготовлене, непідготовлене мовлення і визначені оптимальні шляхи підвищення рівня комунікативної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | НУЧК імені Т.Г. Шевченка | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | навчання говорінню | uk_UA |
dc.subject | монологічне мовлення | uk_UA |
dc.subject | діалогічна єдність | uk_UA |
dc.title | Новітні методи навчання говорінню у закладах середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Novitni metody navchannya govorinnyu u zakladax serednoyi osvity.pdf | У тезах досліджено три компонента змісту навчання говорінню: лінгвістичний, психологічний і методологічний. Лінгвістичний компонент представлено у відтворенні мовних і мовленнєвих одиниць, які засвоюються в певних навчальних ситуаціях в рамках конкретних тем; психологічний в оволодінні навичками і вміннями експресивної мови; методологічний в умінні користуватися опорами, усвідомлено виконувати дії, необхідні для здійснення говоріння, створювати свої опори для оволодіння монологічним мовленням. Визначені класифікації комунікативної діяльності , так залежно від змісту монологічне мовлення ділиться: на опис, розповідь, роздум; від ступеня самостійності на репродуктивне, репродуктивно-продуктивне, продуктивне; від ступеня підготовленості на підготовлене, частково-підготовлене, непідготовлене мовлення і визначені оптимальні шляхи підвищення рівня комунікативної компетентності. | 111,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.