Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12474
Назва: КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Інші назви: CANADIAN EXPERIENCE OF SECOND FOREIGN LANGUAGE TEACHERS TRAINING
Автори: Безлюдна, Віта Валеріївна
Свиридюк, Ольга Володимирівна
Ключові слова: друга мова
ESL, TESOL
програми підготовки вчителів
англійська, як друга мова
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Умань - ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Безлюдна В. В., Свиридюк О. В. Канадський досвід підготовки вчителів другої іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. Вип. 1(21), Ч. 1. С. 6‒12.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051]:81 243](71)
Короткий огляд (реферат): Практика вивчення другої іноземної мови має давню історію у світі. Канада славиться своєю двомовністю та освітою світового рівня. Досвід Канади є значним і вагомим у викладанні другої іноземної мови, а особливо досвід підготовки вчителів до викладання другої мови. Тому метою статті є аналіз канадського досвіду підготовки вчителів другої мови. Аналіз засвідчив, що університети Канади успішно впроваджують різні програми підготовки вчителів і водночас дозволив виявити, що найпоширенішою програмою в коледжах та університетах є TESOL.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12474
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezliudna_Svyrydiuk_article (1).pdfБезлюдна В. В., Свиридюк О. В. Канадський досвід підготовки вчителів другої іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. Вип. 1(21), Ч. 1. С. 6‒12.181,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.