Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванчук, Анна Петрівна-
dc.contributor.authorІванчук, Галина Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-25T09:01:21Z-
dc.date.available2020-05-25T09:01:21Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationПедагогічна компаративістика і міжнародна освіта: Глобалізований простір іновацій: проблеми та стратегії : збірник тез доповідей IV міжнар. інтернет-конф. Київ, 2020. С. 85-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12482-
dc.descriptionСеред засобів, за допомогою яких формується толерантність як принцип поведінки, найчастіше застосовуються певні поведінкові моделі, а саме: відмова від примусу прийняття однієї думки як єдиної правильної; заборона нав'язувати свою думку іншим або «тиснути» на тих, хто не погоджується;uk_UA
dc.description.abstractпрограма «Філософія для дітей» М.Ліпмана набула широкого визнання у Сполучених Штатах Америки, активно апробовується у навчальних закладах багатьох країн Західної Європи. Зростає інтерес до цих питань і в Україні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнтернет-конференціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсвободаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectтолерантне мисленняuk_UA
dc.title«ФІЛОСОФІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ» МЕТЬЮ ЛІПМАНА І ОСОБИСТІСНА СВОБОДАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.