Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, І. І.-
dc.contributor.authorГалайдюк, М. А.-
dc.contributor.authorФілоненко, Л. В.-
dc.contributor.authorСивохоп, Е. М.-
dc.contributor.authorКузьмік, В. Б.-
dc.contributor.authorСемаль, Н. В.-
dc.contributor.authorМаксимчук, І. А.-
dc.contributor.authorМаксимчук, Б. А.-
dc.date.accessioned2020-05-25T09:26:32Z-
dc.date.available2020-05-25T09:26:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГалайдюк М. А., Філоненко Л. В., Сивохоп Е. М., Кузьмік В. Б., Семаль Н. В., Демченко І. І., Максимчук І. А., Максимчук Б. А. Холістична модель здоров’я у контексті підготовки вчителя. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №12(120)19. С. 39-45.uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490-
dc.description.abstractБільшість молоді проводить свій вільний час за електронними гаджетами. В тому числі й стимуляторами активності (комп’ютерні ігри, соціальні мережі, електронні біржі тощо). А значить, послаблення соціалізації, імунітету, фізичних кондицій, репродуктивності тощо. Як відомо, гіпокінезія або гіподинамія є причинами послаблення природних функцій організму, як-от атрофія, недорозвиненість або занепад передовсім фізіологічних систем організму - дихальної, кровоносної, опорно-рухової і, як результат, - психічної, творчої, самовизначальної. Задля вирішення вищевказаних проблем пропонуємо особливу увагу акцентувати на теоретичних моментах підготовки майбутніх учителів у рамках фізичного виховання. Проведення інтегрованих занять, залучення до лекційних занять з фізичної культури здобутків духовного досвіду людства сприяє формування світоглядній компоненті валеології, адже за християнською, як і багатьма іншими релігійними філософіями, фізичне здоров’я не є основним і єдиним, більше того, тільки фізична досконалість може стати згубною для духовної сфери людини. На рівні педагогічного світогляду необхідно визнавати й всіляко імплементувати ідею принаймні рівноцінності духовного та фізичного, хоча перший компонент на нозологічному етапі важливіший і є рушієм у вирішенні початкових деструктивних фізіологічних змін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціонального педагогічного університету імені М.П.Драгомановаuk_UA
dc.subjectелектронні гаджетиuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectгіпокінезіяuk_UA
dc.subjectінтегровані заняттяuk_UA
dc.subjectдуховне здоров'яuk_UA
dc.subjectтеоретична підготовкаuk_UA
dc.subjectсвітоглядний компонентuk_UA
dc.titleХолістична модель здоров'я у контексті підготовки вчителяuk_UA
dc.title.alternativeA holistic model of health in the context of teacher traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демченко І.І. стаття фахова 2.pdf391,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.