Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12518
Назва: | Теоретичний аналіз психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння сучасного педагога |
Автори: | Сафін, Олександр Джамільович Панасюк, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | емоційне вигоряння професійне спілкування психологічний захист професійні деформації педагогічне середовище |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | НА ДПСУ ім. Б.Хмельницького |
Бібліографічний опис: | Сафін О.Д., Панасюк О.В. Теоретичний аналіз психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння сучасного педагога // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Психологія. 2018. Вип. 2. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2018_2_10 |
Серія/номер: | УДК;159.9:316.77 |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладено результати теоретичного аналізу психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння у сучасному педагогічному середовищі. Зазначається, що на рівні емоційної сфери особистості педагога професійні деформації проявляються як синдром емоційного вигоряння. Під емоційним вигорянням розуміється стан фізичного, емоційного і розумового виснаження. У тож же час вигоряння розглядається і як механізм психологічного захисту в ситуації здійснення професійної діяльності з високим рівнем особистісної утягнутості. Головним чинником, джерелом змін, що викликають емоційне вигоряння, є емоційні проблеми професійного спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12518 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НА ДПСУ.pdf | 258,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.