Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2020-05-27T13:15:36Z-
dc.date.available2020-05-27T13:15:36Z-
dc.date.issued2019-10-12-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Особливості комунікації у дітей із розладами аутичного спектра. МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. 272 с. С. 63-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12538-
dc.description.abstractдослідники відзначають у дітей із розладами аутичного спектра специфічні комунікативні порушення, пов’язані з когнітивною, емоційною і соціальною сферами дітей і проявляються у відсутності мотивації, проблемах використання вербальних і невербальних засобів комунікації. Відзначається невміння адекватно висловити певні інтенції, використовуючи різні засоби комунікації, труднощі кодування і декодування інформації у вигляді повідомлення, недолік відповідної реакції і зворотного зв’язку, нездатність до діалогу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectдіти із розладами аутичного спектраuk_UA
dc.subjectкомунікативні порушенняuk_UA
dc.subjectкогнітивна сфераuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectсоціальна сфераuk_UA
dc.subjectвербальні засоби комунікаціїuk_UA
dc.subjectневербальні засоби комунікаціїuk_UA
dc.subjectкодування і декодування інформаціїuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій 8.pdf321,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.