Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556
Назва: | ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ |
Автори: | Душечкіна, Наталія Юріївна Ольховик, І. А. |
Ключові слова: | диференційований підхід урок організація навчання |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | Сочінський |
Бібліографічний опис: | Ольховик І. А. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 188-191 с. |
Серія/номер: | УДК;[50:37](082) |
Короткий огляд (реферат): | Кожен учитель має передбачити таке навантаження для учнів, щоб запобігти відставанню “слабких” дітей і водночас не стримувати темпу зростання здібностей “сильних”. Для цього необхідно будувати процес навчання таким чином, щоб усі без винятку учні оволоділи обов’язковим рівнем знань, умінь і навичок, які визначені навчальною освітньою програмою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
душечкіна 188-191.pdf | 843,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.