Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12576
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: фармацевтична галузь
лікарські засоби
менеджмент
управління
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В., Подзігун С. М. Особливості менеджменту фармацевтичних організацій. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С.197-200.
Короткий огляд (реферат): Характерною особливістю сучасного етапу розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку є посилення конкурентної боротьби. Основними факторами конкурентної боротьби для фармацевтичних організацій є існуючі конкуренти, які становлять загрозу; виникнення нових конкурентів, зростання цін і прагнення споживачів тримати рівень цін на певному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12576
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.