Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658
Назва: Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Ключові слова: туризм
реклама
туристичний регіон
маркетинг
імідж
туристичний кластер
брендинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133.
Серія/номер: УДК;070+659.1]-043
Короткий огляд (реферат): Досліджено роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ РЕГІОНУ.pdfКирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133.583,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.