Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12662
Назва: Сучасні тенденції маркетингу в туристичному бізнесі
Автори: Матушко, Анна Андріївна
Цимбалюк, Юлія
Ключові слова: туризм
маркетинг
туристичний маркетинг
реклама
Дата публікації: 2020
Видавництво: К.: НУХТ
Бібліографічний опис: Матушко А. А. Сучасні тенденції маркетингу в туристичному бізнесі / А. А. Матушко, Ю. А. Цимбалюк // Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі», 19 - 20 травня 2020 р. – К.: НУХТ, 2020 р. – С. 137–139.
Серія/номер: УДК;339.97
Короткий огляд (реферат): Досліджено сучасні тенденції маркетингу в туристичному бізнесі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12662
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ.pdfМатушко А. А. Сучасні тенденції маркетингу в туристичному бізнесі / А. А. Матушко, Ю. А. Цимбалюк // Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі», 19 - 20 травня 2020 р. – К.: НУХТ, 2020 р. – С. 137–139.475,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.