Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:36:37Z-
dc.date.available2020-06-16T06:36:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationGarmatiuk O. Podzihun S. Definition of a modern product market. Modern Humanitarian Journal. 2020. Vol.3. № 1(3)C.21-26.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12690-
dc.description.abstractВ даний час для ефективного функціонування будь-якого підприємства необхідно постійне вдосконалення його структури, оперативного і стратегічного управління. Простежується, що система управління збутом продукції є ключовим елементом управління підприємством в цілому. У науковій літературі відсутнє вичерпне визначення поняття «система збуту». Визначено, що поняття «система збуту», багато науковців порівнюють з каналами збуту, на нашу думку це є помилковим твердженням, що призводить до неефективності управління збутовою діяльністю підприємства. Запропоновано при трактуванні поняття «система збуту», розглядати збут у широкому розумінні, система збуту стає найважливішим елементом для підрозділів підприємства, а виробницт- во стає залежним від збуту з точки зору якості і обсягу продукції, яка випускається. З’ясовано, що на більшості підприємств стиль керування керівників залишився «старим», на збут нерідко покладено функцію з обслуговуван- ня стосовно виробництва. Встановлено, що потрібно розглядати сучасну систему збуту, як злагоджений механізм взаємопов’язаних підсистем, який буде орієнтований на потреби покупців, спрямований на поліпшення управління збутовою діяльністю підприємства. Сучасна система збуту повинна вирішувати як стратегічні, так і тактичні за- вдання. В якості орієнтира при розробці стратегії та тактики збутової діяльності, потрібно розглядати першочерго- во не інтереси компанії, а проблеми та потреби споживачів. Підприємство може стати активним учасником збуту продукції, тільки завдяки активної взаємодії із посередниками та споживачами. Тому зворотній зв’язок споживачів стає невід’ємним елементом сучасної системи збуту продукції. Система управління збутом може успішно вико- нувати поставленні їй завдання по реалізації продукції тільки в тому випадку, якщо буде відповідати сучасним запитам споживачів. Завоювати та втримати споживача, який згодом може стати постійним клієнтом, являється на разі нагальною задачею підприємства, щоб зберегти лідируючі позиції на ринку. Ефективність системи збуту оцінюється сукупністю різних показників: збільшення прибутку від реалізації продукції, робіт, послуг; скорочення збутових витрат; збільшення товарообігу; скорочення часу доставки товару і проходження по каналах руху товару; збільшення кількості задоволених споживачів і зниження числа рекламацій; зростання конкурентоспроможності товару і конкурентного статусу підприємства; збільшення частки ринку.uk_UA
dc.publisherModern Humanitarian Journaluk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectсистема збутуuk_UA
dc.subjectзбутові кналиuk_UA
dc.subjectпосередникиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.titleDefinition of a modern product market.uk_UA
dc.title.alternativeModern Humanitarian Journaluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Definition of a modern product market.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.