Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12763
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишевський, Олег Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-27T08:17:34Z | - |
dc.date.available | 2020-08-27T08:17:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Малишевський О. В. Технологічний підхід як основа формування фахової компетентності студентів спеціальності «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)». Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. Вип. 15. С. 276–282. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12763 | - |
dc.description.abstract | У статті наведено об’єктивні і суб’єктивні чинники, що негативно впливають на якість підготовки студентів вищої професійної освіти. До основних таких чинників віднесено відсутність галузевих стандартів, недостатній рівень використання інноваційних технологій, невідповідність фахової підготовки вимогам галузі і ринку праці. Однією з основних умов розв’язання окреслених проблем є зміна свідомості кожного педагога, формування у нього нового педагогічного мислення і розвиток технологічного бачення усієї перспективи професійної підготовки. У статті також окреслено основні ознаки зростання інтересу вищої професійної школи до різних технологій навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ФОП Жовтий О. О. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.5.011.3-051]:004 | - |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вища професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | технологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісно орієнтована технологія навчання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | освітні технології | uk_UA |
dc.title | Технологічний підхід як основа формування фахової компетентності студентів спеціальності «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реп. 4.pdf | 166,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.