Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2020-08-27T08:22:27Z-
dc.date.available2020-08-27T08:22:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМалишевський О. В. Аналіз мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань : Візаві, 2019. Ч. 4. С. 114–119.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12766-
dc.description.abstractУ теоретичному аналізі мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю визначено, що мотиваційна сфера містить у собі систему особистісно-професійних цінностей і установок, які позитивно відтворюють соціальну, професійну й особистісну значущість професійної освіти і впливають на формування системи мотивів цілеспрямованого творчого оволодіння фаховими компетентностями для розвитку професійної мобільності. Доведено, що мотиваційна сфера майбутнього фахівця має вагомий вплив на формування готовності до професійної мобільності інженера-педагога комп’ютерного профілю і є дієвим інструментом адаптації до суспільно-професійної діяльності.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:377.011.3-051]:331.101.3-
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectмотиваційна сфераuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectпрофесійні цінностіuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectготовність до професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілюuk_UA
dc.titleАналіз мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf465,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.