Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12767
Назва: | Критерії ефективності функціонування виховної системи школи |
Автори: | Гагарін, Микола Іванович |
Ключові слова: | виховна система виховна система школи критерії критерії ефективності виховної системи школи потенціал виховної системи система |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Гагарін М. Критерії ефективності функціонування виховної системи школи / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. № 68. Т 1. С. 152–155. |
Серія/номер: | УДК;37.017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значущість і актуальність створення та розвитку виховної системи школи; висвітлено погляди науковців, щодо ознак наявності виховної системи та критеріїв її оцінювання («критерії факту» (дають відповідь на запитання чи існує виховна система взагалі) та «критерії якості» (характеризують рівень розвитку і функціонування виховної системи). Визначено критерії ефективності функціонування виховної системи закладу загальної середньої освіти: самодостатність, цілісність, універсальність, стійкість, результативність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12767 |
ISSN: | 1992-5786 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gagarin_kruterii.pdf | 369,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.