Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2020-08-27T08:23:42Z-
dc.date.available2020-08-27T08:23:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГагарін М. Критерії ефективності функціонування виховної системи школи / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. № 68. Т 1. С. 152–155.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12767-
dc.description.abstractУ статті розкрито значущість і актуальність створення та розвитку виховної системи школи; висвітлено погляди науковців, щодо ознак наявності виховної системи та критеріїв її оцінювання («критерії факту» (дають відповідь на запитання чи існує виховна система взагалі) та «критерії якості» (характеризують рівень розвитку і функціонування виховної системи). Визначено критерії ефективності функціонування виховної системи закладу загальної середньої освіти: самодостатність, цілісність, універсальність, стійкість, результативність.uk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.017-
dc.subjectвиховна системаuk_UA
dc.subjectвиховна система школиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectкритерії ефективності виховної системи школиuk_UA
dc.subjectпотенціал виховної системиuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.titleКритерії ефективності функціонування виховної системи школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_kruterii.pdf369,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.