Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2020-08-27T08:26:58Z-
dc.date.available2020-08-27T08:26:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМалишевський О. В. Дослідження генезису поняття «професійна мобільність». Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Бердянськ : БДПУ, 2020. Вип. 1. С. 60–69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12768-
dc.description.abstractСтаття присвячена історико-філософському аналізу поняття “професійна мобільність” у контексті підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Встановлено, що зростання і складність соціальної, економічної і професійної інформації вимагають від інженера-педагога умінь оперативно поновлювати свої знання, бути успішним і потрібним, готовим до будь-яких змін у професійній діяльності, уміти швидко й ефективно адаптуватися до нових умов ринку праці, тобто бути мобільним. Окреслено понятійне поле професійної мобільності, до якого віднесено дефініції (професія, професіоналізм, мобільність та інші), що об’єднуються з досліджуваним поняттям спільним змістом, метою і функціональною подібністю. Вони обумовлюють формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, дозволяють глибше зрозуміти її сутність і визначити шляхи розвитку в умовах університетської освіти. Розглянуто історико-філософські та педагогічні підходи до визначення феномену професійної мобільності у світлі підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. З’ясовано, що сьогодні мобільність визначається з позиції не тільки соціальної філософії та соціології, а й в економічному, психологічному та педагогічному аспектах. Доведено, що професійна мобільність визначається соціальними відносинами, установками, цінностями, цілями та іншими мотиваційними факторами, що реально детермінують поведінку суб’єкта в суспільстві. Вона тісно пов’язана із соціальними змінами, обумовлюється ними і впливає на них. При формуванні професійної мобільності майбутнього інженера-педагога в галузі комп’ютерних технологій акцентується увага на необхідності аналізу якісної сторони цього феномена, дослідженні ціннісних прагнень і системи особистісно значущих характеристик майбутнього фахівця, які дадуть можливість успішно реалізувати себе в різних формах взаємодії й самовдосконалення, проявити себе у професійній діяльності і досягнути вищого щабля власного професійного розвитку.uk_UA
dc.publisherБердянськ : БДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8: 377.011.3-051-
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectмобільністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectінженери-педагоги комп'ютерного профілюuk_UA
dc.subjectпідготовка інженерів-педагогів комп'ютерного профілюuk_UA
dc.subjectінженери-педагогиuk_UA
dc.titleДослідження генезису поняття «професійна мобільність»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реп. 6.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.