Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-08-28T07:25:06Z-
dc.date.available2020-08-28T07:25:06Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationШеленкова Н.Л. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій Молоді / Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. IV Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. Stanisława Kowalczyka . Warszawa: Nowa nauka, 2020. S. 90-91.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12782-
dc.description.abstractВ сучасних умовах стає очевидним, що реклама – це невід’ємна частина суспільного життя, яка не тільки є рушієм у світі товарів, але й транслює певні норми, образи поведінки, ідеї, цінності. При цьому зміст і сенс реклами не завжди відображає бажані і соціально прийнятні цінності і норми, а багаторазове відтворення тих чи інших поведінкових моделей у конкретних ситуаціях сприяє формуванню стереотипних способів мислення.uk_UA
dc.publisherNowa naukauk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VPLY`V_REKLAMY`.pdf283,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.