Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12793
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Міщенко, Марина Сергіївна
Keywords: арт-терапія
інклюзивне навчання
соціалізація
арт-терапевтичні техніки
діти з ОПП
Issue Date: 2020
Publisher: Інтернет-конференція
Citation: Міщенко М.С. Впровадження арт-терапевтичних практик в умовах інклюзивного навчання. Інноваційні арт-терапевтичні технології – 2020: матеріали міжнародної наукової інтернет-конференції. 2020. Переяслав-Хмельницький.
Series/Report no.: УДК;159.98:376.091.2
Abstract: У статті розглядається значення та роль арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами. Саме при використанні казкотерапії, музикотерапії, лялькотерапії та інших методів, у людини значно покращується стійкість уваги, швидкість запам’ятовування, розвивається уява, мовлення та загальний інтелект.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12793
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vprovadjennya artterapevtychnyh praktyk v umovah inklyuzyvnogo navchannya.pdf384,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.