Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12793
Title: | ВПРОВАДЖЕННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Міщенко, Марина Сергіївна |
Keywords: | арт-терапія інклюзивне навчання соціалізація арт-терапевтичні техніки діти з ОПП |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Інтернет-конференція |
Citation: | Міщенко М.С. Впровадження арт-терапевтичних практик в умовах інклюзивного навчання. Інноваційні арт-терапевтичні технології – 2020: матеріали міжнародної наукової інтернет-конференції. 2020. Переяслав-Хмельницький. |
Series/Report no.: | УДК;159.98:376.091.2 |
Abstract: | У статті розглядається значення та роль арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами. Саме при використанні казкотерапії, музикотерапії, лялькотерапії та інших методів, у людини значно покращується стійкість уваги, швидкість запам’ятовування, розвивається уява, мовлення та загальний інтелект. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12793 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vprovadjennya artterapevtychnyh praktyk v umovah inklyuzyvnogo navchannya.pdf | 384,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.