Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12798
Назва: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ ТА ІНТЕЛЕКТУ
Автори: Міщенко, Марина Сергіївна
Маркова, Анна Віталіївна
Ключові слова: емоційні переживання
емоційний стан
емоційність
інтелект
підходи
Дата публікації: 2020
Видавництво: Nowa nauka
Бібліографічний опис: Міщенко М. С., Маркова А. В. Теоретичний аналіз підходів до вивчення емоційності та інтелекту. Оsiągnięcia naukowe i perspektywy: ІІ międzynarodowa konferencja naukowo-praktyczna. 2020.Wrocław : Nowa nauka. Р. 108-112.
Короткий огляд (реферат): Розширення масштабів людської діяльності та стрімке зростання обсягів інформації, значно підвищують вимоги до інтелектуальної діяльності підростаючого покоління. Сучасне суспільство потребує особистість, яка вільно адаптується у сучасному інформаційно-технічному просторі із всебічно розвиненими інтелектуальними можливостями відповідно до її розвитку, особистість, що успішно приймає та переробляє інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12798
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychnyi analiz pidhodiv emotsiinosti ta intelektu.pdf290,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.