Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorМаркова, Анна Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-08-28T07:39:46Z-
dc.date.available2020-08-28T07:39:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМіщенко М. С., Маркова А. В. Теоретичний аналіз підходів до вивчення емоційності та інтелекту. Оsiągnięcia naukowe i perspektywy: ІІ międzynarodowa konferencja naukowo-praktyczna. 2020.Wrocław : Nowa nauka. Р. 108-112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12798-
dc.description.abstractРозширення масштабів людської діяльності та стрімке зростання обсягів інформації, значно підвищують вимоги до інтелектуальної діяльності підростаючого покоління. Сучасне суспільство потребує особистість, яка вільно адаптується у сучасному інформаційно-технічному просторі із всебічно розвиненими інтелектуальними можливостями відповідно до її розвитку, особистість, що успішно приймає та переробляє інформацію.uk_UA
dc.publisherNowa naukauk_UA
dc.subjectемоційні переживанняuk_UA
dc.subjectемоційний станuk_UA
dc.subjectемоційністьuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ ТА ІНТЕЛЕКТУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychnyi analiz pidhodiv emotsiinosti ta intelektu.pdf290,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.